tiistai 14. syyskuuta 2010

Olen rakastunut....

Syksyn saapuessa alkoi myös hopeatyökurssit, eilen oli eka kerta. Kun muut kuunteli esitelmää työkaluista ja työtavoista, kolmen kopla touhusi omiaan "puupää" huoneessa ;)

Aloitin tätä siis eilen kurssilla.




Tällainen siitä sitten tuli. Sisäpinnan piti oleman rosoisempi mitä se on, en ilmeisesti pahoinpidellyt sitä tarpeeksi kun silottui kiillottaessa.



Mutta ihan hyvä se on näinkin, tää on mun, mun ja mun, vitsit mä oon tyytyväinen tähän!!



Ja uusintaa eiliseltä, paremmalla valaistuksella. Aurinko on ystävämme, ainakin kuvatessa.

Posted by Picasa

19 kommenttia:

  1. Johan on vaatimaton aloitus (NOT!). Upea sormus. Miten kummassa tää on tehty ja miten tuo helmi on tuossa kiinni. Siinäpä mulle mietittävää illaksi.

    VastaaPoista
  2. Tää on hieno!
    Ja mä luulen, et siin on puoliporattu helmi, joka on kiinni pikkupikkuhopeetapissa - vai joudunko mäkin ihmetteleen samaa kuin Katri? ;)

    VastaaPoista
  3. Tähän tulokeen mäkin tulin. Mutta muut moukaroinnit sitten jääkin vielä mietittäväksi.

    VastaaPoista
  4. Aivan uskomaton sormus, wau! Mulle tulee tuosta jostain syystä mieleen kesäaamu ja kastehelmi poimulehdellä. Ihana. Piste.

    VastaaPoista
  5. Upea aloitus :) mitähän vielä tuleekaan.

    VastaaPoista
  6. Todella ihastuttava, wau!

    VastaaPoista
  7. Mahoton!!!!

    Ja komppaan Katria ja Paulaa *raapii päätä*

    VastaaPoista
  8. Uskomattoman kaunis syyskukkasormus! Onnea huikealle hopeakurssin aloitukselle!

    VastaaPoista
  9. Mullekin tulee mieleen poimulehti ja kesäaamu, tää on vaan niin hieno! <3

    VastaaPoista
  10. WAU !!!
    Mää oon ihan hullaantunut kaikkiin isoihin ja näyttäviin sormuksiin <3

    VastaaPoista
  11. WAU !!!
    Mää oon ihan hullaantunut kaikkiin isoihin ja näyttäviin sormuksiin <3

    VastaaPoista
  12. ...toistanko itseäni :-))

    VastaaPoista
  13. Wau. Siis WAU! Ompas siinä sormusta, upea!

    VastaaPoista
  14. Katri, kiitos kaunis, kuten PikkuMyy sanoikin niin pikkiriikkinen tappi juotettu siihen kukan keskelle ja puoliporattu mv-helmes.

    PikkuMyy, tänks muru. Oikeassa olit ;)

    Helmisusi, kiitos, sinä sen sanoit en saanut tuota poimulehteä mieleen pieneeni. Vaikka kuinka mietin mitä lehdykkäistä tämä muistuttaa.

    Outi, Tanja, Mags, kiitos ihanaiset <3

    Muikku, kiitos!! Elä hyvä ihminen tee tuollai, voi tulla tikkuja sormiin ;)Ensin se oli pyöreä ja teemalla minä kokeilen, aloin kirjaimellisesti pahoinpitelemään lätkää erinnäisillä työkaluilla. Varara paukkuessa en todellakaan ollut vakuuttunut mitä tuleman pitää =D Pääsin siis yllättämään jopa itseni.

    Akvamarin ja Inkku, kiitos ihanaiset <3

    Mona, kiitos!! Sisäinen pieni naristini on vaan mielissään mitä enempi kehuja ;) Vaikkakin vähän toistaen...

    Heluna, kaunis kiitos!!

    VastaaPoista
  15. Tuo sormus on kyllä aivan ihana. Simpukka , jonka keskellä on helmi.
    Minusta ei tarvitse olla yhtään rosoisempi.. näyttää nyt kuin vesi olisi hionut simpukkaa. Tykkään tästä!

    VastaaPoista
  16. Upea sormus! Minustakin se näyttää poimulehdeltä, jonka päällä on kastepisara.. Aivan ihana.

    VastaaPoista